尋晚同呀嫲食完飯,咁就諗住同個fd扭一兩鋪

點知四部機都有人打,真系少可咁熱鬧 

見有其中三個冇乜$,咪放低一蚊跟機

隔左陣有個打完走左,就諗住拎返其餘果兩蚊

你老母岩先有個死肥仔打緊,俾佢拎撚左仲要笑笑口望住我 

我過去見唔到跟機果個一蚊,好彩個fd大事化小事

俾左個一蚊我,如果唔系我實踢佢櫈屌9個死肥仔 

之後入去挑機,即刻攬9個死肥仔,夾撚爆佢

不過耐冇打俾佢走甩左,後尾終於俾我揾到位落佢技

但系條友又真系on99,明知我cap撚住佢都唔撚縮wo

岩岩好出灣果下落9佢技,T閘屌撚停佢,個fd隔離睇都笑左出黎

之後俾我放百幾米追唔到,後尾仲炒車食車俾我放三百幾

好彩我都唔汁輸,入六蚊都拎返兩粒星星

不過佢就慘d la,入六蚊唔止俾人扣星

仲要俾人屌撚停埋,真系可悲可悲 

 

呢d人唔開名真系唔得嘅

車名:Andy

車隊:Syn!x (其實唔關隊野事,系個死肥仔仆街)

出現地點:粉嶺88

arrow
arrow

    蛇文Kyla@ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()